Card Be happy

Miluju romantická přáníčka, a tak když jsem viděla nový rámeček, prostě jsem ho chtěla a potřebovala :)
I love romantic cards, so when I saw this amazing circle shape frame, I want it and need it :)

Je to nová kolekce Na královské dvoře.
It´s new collection Na królewskim dworze.


Embossovala jsem ho bílým práškem a potom jsem ho umístila na nařezané papíry z kolekce Aria Story od 13@rts.

I embossed it with white embossing powder. Then I added it on my base and cut papers from 13@rts Aria Story.


Doplnila jsem kytičkami, krouceným provázkem a výřezy lístečků a nakonec nemohly chybět cákance ve zlaté a bílé barvě.

I decorated it with flowers and baker twine, added some white leaves and splashes in gold and white colours.



Supplies:


Beautiful, romantic chipboard frame


Komentáře