Mixed media deníky a kurz!

Minulý měsíc jsme jely v růžové, a protoože je to moje nejoblíbenější barva, tvoření s ní mě neopustilo ani v září.
 Tentokrát jsem ale nestříhala jen papír, ale trochu jsem si "zapatlala", jak někdy s nadsázkou říkáme o technice Mixed Media. Zde se totiž kromě papíru a doplňků využívají také jiná média - inkousty, šepsy, gesso, embossovací pasty a příslušné pomůcky - štětce, špachtle, šablony, razítka... 
Možná má tato technika trochu blíž ke klasickému výtvarnému umění, na druhou stranu, bez papíru by to taky nešlo. Dnes vám ukážu dvě kolekce Mixed Media deníků - Homegrown a Fortune Teller, nazvané podle sad od 7 Dots Studio, které jsem použila jako barevnou inspiraci.



Kolekce Homegrown od 7 Dots studio je moje srdcová záležitost a myslím, že jí nikdy nebudu mít dost! :) 



Bločky jsou celé moje práce, nařezání papírů, kartonů, i svázání. A následně mohlo přijít to nejzábavnější na celém procesu - zdobení :) Použila jsem texturovací pastu, šablonu, nit, vysekala jsem si na Big Shotu vlastní výseky z papírů z kolekce Homegrown a použila jsem i visačky, samolepky a nápisy ze stejné kolekce. Na dozdobení jsem použila růžové magnolie, které jsou opravdu krásné.


Potom už jen pár cákanců bílé a červené Ecoline, černé tuše a doplnit razítkem a je hotovo. 


Protože mě tohle tvoření hodně bavilo, neudělala jsem jen jeden bloček, ale rovnou tři a následně jsem se vrhla i na kolekci Fortune teller, kde jsem postupovala podobně a vytvořila druhou kolekci.




A to nejlepší nakonec!!! :-) Pokud vás dnešní příspěvek zaujal, chcete si "patlání" vyzkoušet na vlastní ruce, máte jedinečnou příležitost! :-) Připravily jsme pro Vás na Paper Garden kurz, kde si právě takovéto Mixed Media deníky vyrobíte!


Těšíme se na Vás!


Komentáře