Halloween series 2016 part 1

Pomalu se blíží Halloween a na stránce Angel´s Hearts and Memories právě vyšla nová halloweenská digi razítka. Rozhodla jsem se Vám je postupně představit.

Halloween is coming and on Angel´s Hearts and Memories page are new halloween digi stamps.
I decided to make a little showcase to you.



Dnes začínáme s Broomstick Witchy Wendy.
Today, we are starting with Broomstick Witchy Wendy.



Vytvořila jsem dvě podobná přání a přidala text v češtině.
I've made two similar cards and added some texts in czech.


Copic markers:
Pleť/Skin: E00, E51, E53
Rty/Lips: R20, R46
Oči/Eyes: B45, BV17
Vlasy a koště/ Hair and broom: W5, W7, BV29
Šaty, klobouk a mašle/Dress, hat and ribbon: R17, R46


Copic markers:
Pleť/Skin: E00, E51, E53
Rty/Lips: V91,V15
Oči/Eyes: V91, V15, V17
Vlasy/hair: E43, E57, E49
Šaty, klobouk, koště/ Dress, hat and broom: W5, W7, BV29
Mašle a boty/Ribbon and shoes: V91, V15, V17


Pozadí jsem vytvořila vodovými barvami, na to jsem položila velum a přidala flitry. Nápis jsem natiskla na kousek bílé čtvrtky a podlepila 3D pěnovými čtverečky.

Background is made by watercolour, I put velum on that and added fliters. Inscription is on white cardstock and on 3D foam squares.


Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře

Okomentovat