ATC Meadow flowers

Když jsem viděla kolekci od 7 Dots studio Homegrown, která je naprosto úžasná, věděla jsem, že musím udělat nějaké ATC kartičky. A když jsem zahlédla výzvu na stránce scrapki-wyzwaniowo Meadow flowers, hnedka jsem si řekla, že udělám romantické ATC s kytičkami.


When I saw 7 Dots collection Homegrown, which is absolutely amazing, I know, that I have to make some ATCs. And when I saw challenge at scrapki-wyzwaniowo Meadow flowers, I knew, that I will make romantic ATCs with flowers.


Na pozadí jsem použila šablonu, texturovací pastu a ecoline barvu 334.
On background I used stencil, texture paste and ecoline colour 334,


Z kolekce Homegrown jsem si vyřezala různé tvary, které jsem vrstvila na sebe. Pod výseky jsem umístila bílou nit, kterou jsem přichytila sešívačkou.
I used Big shot to cut some shapes from Homegrown collection. Under them I added white thread, which is attached with stapler.


Na výseky jsem umístila kytičky Chryzantémy v růžovém odstínu.
I added Chrysanthemums flowers in pink shade on cuts.


Následně už je přidán jen nápis, cákance černou tuží, bílou ecoline barvou a červenou ecoline barvou. Doplněno razítkem s kruhy a černými perličkami.
Finally I added sentiment, some drops of black ink, white and red ecoline. After that I used stamp and added black pearls.

Doufám, že i vy se zapojíte do challenge, výhra je lákavá :)
I hope, you also try this challenge, because prizes are really great! :)

Děkuji za návštěvu.
Thank you for visit.




Komentáře

  1. Your ATC's look great , so romantic and summerfeeling ! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyswaniowo ! Nice that you translate your text, so we all can read :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing ATC I want all Please lol stunning job Thanks for playing at scrapki-wyzwaniowo Challenge

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful! All of them! Fantastic ATC!
    Thank You so much for joining our challenge at Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. I love your ATC, and I am so glad i found your blog. Looking forward to reading it :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat