Wedding Art Contest- backstage

Vše začalo v prosinci, když Dana z Think party pozvala všechny vybrané na seznamovací akci. Proběhla prezentace, kde jsme mohli vidět práci všech lidí a pak jsme hnedka začali tvořit týmy. V každém týmu musel být fotograf/ fotografka, vizážistka, modelka a případně model, dekoratérka a květinářka.


 Už při prezentaci mi byly Bára a Jindřiška sympatické, nebraly vše tak strašně vážně. Když jsem pak viděla jejich práci, bylo mi jasné, že s nimi chci pracovat. Do party k nám zapadla skvěle i Kája z květinářství Papavera, a nebojím se říct, že parádní tým byl na světě :)


Skvěle jsme si sedly, takže nám ani netrvalo dlouho vymyslet koncept našeho svatebního focení.
Problémy nastaly u ženicha, který se ocitl v nemocnici.. ale následně jsme byly moc rády, že s námi nešel fotit a měly jsme asi jako jediný tým pár, který se mohl líbat a objímat, protože Terezka a Ondra jsou pár i ve skutečném životě.


Včera(sobota 23.1.2015) proběhl workshop. A byl to báječný den. Všichni jsme si to užili, ačkoliv jsme večer jeli domů úplně vyřízení :) Fotilo se na zámku v Průhonicích.

Mám tu pro Vás pár fotek z backstage.. na ty soutěžní si pár dnů budete muset počkat :)

Mým úkolem byla dekorace svatebního stolu. Naším konceptem byla jednoduchost, svíčky, krémová a hnědá barva a také písmo. Sem tam nějaké pastelové barvy, ale jenom decentně.


Vzala jsem tedy tmavý hnědý podklad, na který jsem dala stránku ze zamilovaného románu a hnědou stuhu. Tak vznikly jmenovky i menu. Z listů knížky jsem udělala i kornoutky a vyřezala srdíčka.
Stůl jsme zdobily velmi jednoduše, pouze bílý ubrus, krajka, svíčky ve skle a bílé nádobí. Doplněno krásnými květinami.


Květiny měly na starost Dianka a Kája z květinářství Papavera, které udělaly krásný věneček do vlasů s peříčky a kytici, která byla originální i svými dlouhými stuhami.



O líčení se starala Jindřiška a bylo nádherné, jemné a podtrhovalo krásu naší modelky Terezky.

Co říká JindřiškaSvatební líčení a účes vyzdvihuje krásu nevěsty v její velký den. Jedná se o specifické líčení, něco mezi denním a večerním, s velkým důrazem na výdrž. Při volbě barev na líčení se zaměřuji především na typ nevěsty-barva očí, vlasů, podtón pleti. Důležité je brát v potaz i barvu kytice a šatů, aby bylo vše sladěno do nejmenšího detailu. Pro naší zimní zámeckou svatbu jsem volila perleťové bílé stíny s béžovým nádechem jako podklad na víčko, na stínování jsem použila růžovo-fialkové stíny, které ladily nejen s barvou očí nevěsty, tak i s věnečkem do vlasů a kyticí. Rty jsem jemně zvýraznila narůžovělým odstínem rtěnky. Navlněné vlásky, které se později sepnuly do volnějšího drdolu podtrhovaly něhu a krásu modelky a umožnily variabilitu změny účesu během focení.





A ten hlavní úkol, celé to nafotit, ležel na fotografce Báře.
Co říká Bára: Cíl fotografií byl jasný, mít co nejpřirozenější fotky, nic strojeného- úsměv, romantika, něha, láska. Měla jsem obrovské štěstí, že náš koncept to umožňoval- vlastně dokonce vyžadoval. Miluji to! O to skvělejší bylo focení venku na zámeckém nádvoří. S lehce padajícím sněhem jsem byla za hledáčkem foťáku okouzlena. Splněný sen zimního focení. A nebýt statečného páru, který odhodlaně vyběhl do mrazu, nic tak romantického by se nepovedlo.


Velké díky patří Terezce a Ondrovi, kteří zvládli to mučení ve sněhu a mrazu a mohly tak vzniknout nádherné fotky :)


Celý tým na konci dne :)


A příští týden se můžete těšit na soutěžní oficiální fotky :)
Tak co myslíte? Líbí se Vám náš koncept?

P.S.: fotku s věnečkem jsem si prostě udělat musela do alba, scrapařky pochopí :)


Komentáře

  1. je to nadherne, Miso, prirozene, prirodni, nezne ... proste moje! mate muj hlas!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, díky, ještě jsi neviděla finální fotky :) zítra dám blog s fotkami i odkazem na hlasování :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat