Kolekce na zeď v pracovně- část III. FUN/ Canvas collection- part III. FUN

Další plátno z kolekce je hotové. Tentokrát v kombinaci žluto-oranžová a s nápisem FUN- zábava. 
Next canvas from my collection is done. Yellow-orange colour combination and sentiment FUN, this time.


Opět jsem zkusila nové prvky, tentokrát to byly provázky a malé kamínky, které jsem objevila v levném obchodě a stály 8 Kč. To jsem tam přeci nemohla nechat :)
Again, I tried some new elements. This time it were strings and small stones, which I found in convenience store for 8 CZK. I couldn't leave it there just like it and go without them.


Jako květiny jsem si vybrala chryzantémy ve žluté a oranžové barvě.
I choose yellow and orange chrysanthemums.




Tak už mám 3 plátna z 5 hotové. Které se Vám líbí nejvíce?
So, I have 3 canvases from 5 done. Which one do you like?

                        
                                                     


Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.



Komentáře

Okomentovat