První vánoční přání

Plná dojmů jsem se v sobotu vrátila z cardmaking srazu, který pořádala Zuzka. Zároveň jsem u Didi nakoupila úžasné papíry Snow Queen od Galeria Papieru, a prostě jsem do nich musela střihnout.
Už dlouho jsem v hlavně měla přání se zajíčkem na saních od Lawn Fawn. Tuhle značku prostě miluju a nemůžu se dočkat, až mi přijde jedna z nejnovějších sad (doufám, že jí naskladní).

Na prvním přání jsem vybarvila zajíčkovu šálu a sáně modrou barvou. Na šálu jsem použila Glossy, a na sněhové pozadí jsem vytvořila maličké kapičky, které připomínají sníh ( jenom to na fotce není vidět :) ). Razítko je od Kety, podbarvila jsem ho stejnou barvou jako má šála a sáně.


S druhým přáním jsem si vyhrála, hlavně se zajíčkem, kterého jsem vystřihla zvlášť, stejně jako zvlášť šálu ze vzorovaného papíru a saně z jiného papíru. A pak jsem vše slepila dohromady. Razítko opět od Kety, doplněno hřebíčky v zelené barvě.


Jsou to moje letošní první vánoční přání. Tak co na ně říkáte? :) 
Já se přiznám, že jsem spokojená moc :) Ten zajíček je prostě skvělý :)

Děkuji za návštěvu.




Komentáře