Stávám se "dospělákem" ? :)

Většina z Vás asi ví, že studuji vysokou školu, protože bydlení a živobytí v Liberci něco stojí, a protože již nechci aby mě museli podporovat rodiče, mají dost starostí s mými sourozenci, rozhodla jsem se poslední rok inženýrského studia dodělat dálkově a najít si práci. To jste si už mohli přečíst :)

Bohužel práci jsem našla pouze v rychlém občerstvení, které asi všichni znáte, jeho logo je červeno-žluté, všichni určitě víte :) Najít práci jako absolvent VŠ je těžké, všude chtějí praxi, kterou jsem jaksi neměla kdy a jak nabrat..

Již mám za sebou dva dny v práci, které rozhodně nezařadím k nejlepším ve svém životě.. Práce je to opravdu náročná, fyzicky i psychicky... Opravdu tam nechci zůstat, takže se snažím hledat dál, dokud mám zkušební dobu 3 měsíce a můžu odejít.. Doufám, že najdu..

Takže jsem nastoupila do pracovního procesu a říkám si jestli už jsem dospělá? :) Přeci jenom bude mi 25 let, a já si pořád nepřijdu jako "dospělák" :) Kdy se člověk stává dospělým? Jak to pozná? Jsem dospělá, protože bydlím s přítelem v bytě a mám vlastní domácnost? Jsem dospělá, protože chodím do práce? Jsem dospělá, protože...

A kdy jste se stali dospělými vy? Napište mi do komentáře :)

Komentáře

  1. Tak já mám mám zanedlouho 30 a dospělá teda nejsem... :D Ke mně to přijde asi s příchodem dětí, takže nikdy... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Míšo, v červeno - žluté firmě jsem pracovala 6 let.
    Věř, že začátky jsou těžké, chodila jsem domů s pláčem zbytá jak pes, k tomu tři děti. Po pár týdnech jsem si, ale zvykla a práce pro mne byla zábava, po dvou letech jsem se dostala i na pozici managera. Bohužel je to i o lidech. Stačí jeden člověk a práci ti pěkně znepříjemní. Proto jsem se rozhodla odejít. Nebýt té osoby jsem tam dodnes a opravdu spokojená. Držím ti palce a vydrž, určitě se to zlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to tě obdivuji, já jsem k dnešnímu dni skončila. Jsem zatím studentka, takže budu hledat dál, radši bych něco opravdu k mému oboru..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat