Scrapbookové album pro babičku- část II.

Když mi přišla první várka fotek od tety, hnedka mi padla do oka černobílá fotografie mé babičky s jejími dětmi. Potřebovala jsem jen dostat dobrý nápad na vytvoření stránky. A tu mi přišla na mysl stránka, kterou jsem zahlédla na blogu Aktijky. Byla tam nádherná vintage stránka, do které jsem se hnedka zamilovala. Tyhle vintage stránky mi vůbec nejdou, ale říkala jsem si, že se o to pokusím :)
Tady je původní stránka od Kláry B. - Aralky, kterou jsem si dovolila liftnout
A zde můžete vidět mojí stránku a porovnat je :)
A jedna hádanka na závěr :) Uhodnete které z dětí je moje maminka? :)


Komentáře

  1. Ahoj :-))
    Stránka je moc pěkná, ale to už jsem ti chválila na Fleru.
    Blog se ti povedl, je pěkný, čistý, stejně jako tvůj styl.Prostě celá ty!
    Hodně zdaru ve psaní :-))
    Zdraví Screbla

    OdpovědětVymazat

Okomentovat