Scrapbookové album pro babičku-část I.

Dostala jsem od mamky za úkol vytvořit scrapbookové album pro babičku k 65. narozeninám. Že prý tety s strýc mi pošlou fotky poštou, z toho si já vyberu, udělám stránky a následně babičce album předám v srpnu a zbytku rodiny vrátím nepotřebné fotky :) Úkol mě nadchnul, chci pro babičku vytvořit album, které bude znázorňovat nejdůležitější momenty jejího života, celou rodinu a všechny příbuzné.. Považte, babička má dohromady 16 vnoučat, z nichž já jsem ta nejstarší :))
Již mám vybrané album, do kterého fotky budu dávat, velikost 12 x 12. Vybrala jsem ho u své oblíbené prodejkyně, scrapglamour.
Jako první jsem si vzala fotku ze svatby mých rodičů. Fotka se přímo sama nabízela, jelikož na Fleru v jednom klubu děláme lift tétosvatební stránky, která je mimochodem i v časopisu Scrapování.
A jak se mi to povedlo, se můžete podívat:
Stránku jsem použila světle béžovou, což na fotce moc není vidět, podle předlohy si naznačila kruh, který jsem ručně vyšila. Vybrala jsem si papíry ze stejné kolekce, aby k sobě ladily, doplnila krajkou a pak už jenom zdobila kruh. Kytičky jsem volila do růžovo-červené, aby to ladilo se svatební kyticí na fotce, doplnila  zelenými lístky a výseky motýlků, kteří jsou podlepení 3D pěnovou páskou. A pak už jen dozdobila klíčkem na kterém jsem uvázala stuhu.



Komentáře