Nečekané akce jsou ty nejlepší

Včera jsem se nečekaně ocitla v Babylonu.. Určitě všichni znáte Babylon Liberec, no a protože bydlím v Liberci již 5 let, i já jsem tam už párkrát byla. Ovšem včerejší návštěva aquaparku byla naprosto nečekaná. Od jednoho kamaráda jsme se dozvěděli o akci: 1 + 1 vstup zdarma za 150 Kč od 19.hod do 23.hod. Když si vezmete, že pro jednoho byl tedy vstup za 75Kč, tak to je přeci nádhera :)¨

Rozhodli jsme se tedy s přítelem, že půjdeme. A bylo to super! :) Oba dva jsme už potřebovali nějaký odpočinek. Já jsem tedy spíše ten typ, co se rád naloží do vířivek a horkých bazénů :) Přítel zase radši jezdí na tobogánech.. Také jsem se jednou svezla, ale do čeho bych nikdy nešla je trychtýř, téhle atrakce se hrozně bojím.. vím, že se tam i jednou nějaký chlapeček utopil kvůli ní, takže ne, tam bych nikdy nešla!

Měla jsem náročný týden, v pondělí učení, v úterý zkouška, ve středu pohovor na práci a tvorba zakázek, ve čtvrtek zakázky a tvorba článků do časopisu Scrapovánía včera konečně odpočinek a Babylon.
Dnes budu opět pokračovat v práci, ale chceme se ještě o víkendu podívat někam k vodě, má být pěkné počasí :) Takže jestli někdo máte nějaký tip, kam se podívat v Liberci nebo okolí, tak pište do komentářů :)

P.S.: Užijte si všichni krásný slunečný víkend! :)

Komentáře